Hira 2 Posted October 13, 2019 Tbh nwm czy obrałem dobry poziom siły dla oryginalnych efektów ale to już poczekam na odpowiedz od niana. a więc zacznę od oryginalnych technik klanowych aby być fair dla wszystkich klanów to podam po 1 propozycji na każdy 😄 Klany: Hyuuga: Byakugan blok oraz kontra spowodują natychmiastowe zaatakowanie fizycznie przeciwnika w zasięgu 5 metrów z doliczonym efektem Jyuken Senju: Mokuryu dodatkowo odbiera przeciwnikom 1/5 chakry co sekundę podczas paraliżu blokując regeneracje chakry na ten czas Kaguya: Karamatsu no mai zadaje nasze obrażenia fizyczne w zasięgu 5m gdy zostaniemy zaatakowani fizycznie raz na 3 sekundy Nara: Kage nui posiada zwiększony zasięg do 10m i nakłada również kage mane Yamanaka: Kyukon użycie na umierającym przeciwniku dodaje nam jego maksymalne pokłady chakry do relogu Akimichi: Baika no jutsu maksymalne zdrowie zwiększa się dodatkowo o aktualna energia*200 Sabaku: Suna shigure wysyła pociski piasku we wszystkich na terenie Yuki: Daiji rzut wykonany po powrocie do lustra zada podwójne obrażenia Uzumaki: Kamu podczas działania techniki w przypadku otrzymania obrażeń które nas zabiją zablokujemy je lecząc się do pełna raz na minute Inuzuka: Santoro podczas działania techniki działają nawet bez aktywnego psa Aburame: Bosui no jin nakłada mushidame na trafione obiekty Sarutobi: Hien dzięki długiemu ostrzu chakry nasze ataki fizyczne atakują wszystkich w zasięgu 5m wokół nas co trzeci atak Otsutsuki: Yomotsu Hirasaka podczas przebywania w miejscu wymiaru możemy się teleportować na dowolny teren wpisując numer mapy Hozuki: Mizudeppo każdy trzeci pocisk jest mocniejszy i zadaje podwójne obrażenia Hatake: Raiju Tsuiga w miejscu trafienia dodatkowo tworzy specjalnego klona który podczas śmierci wywołuje wokół siebie efekt raiton bunshina (tak dodatkowo już pomijając oryginalny efekt zwiększyłbym zasięg wybuchu raijin tsuiga bo 3m to trochę mało) Jugo: SZAŁ zwiększa nasze obrażenia fizyczne oraz niefizyczne o 1000 za każdy posiadany punkt energii naturalnej podczas Namikaze: Ni no dan wyzwala dodatkowo efekt Choodama rasengan na celu co 10 sekund Shimura: Shinkuha zadaje dodatkowo nasze obrażenia fizyczne Hoshigaki: Senshokuko wysyła trzy rekiny w każdą osobę znajdującą się w zasięgu z krótkimi odstępami Chinoike: Ketsuryugan odbieramy dodatkowo lv kg chakry przeciwnikom którzy dostaną obrażenia w zasięgu 5m od nas Momochi: Sakki nakłada obydwa efekty niezależnie od zdrowia Quote Share this post Link to post Share on other sites