Jump to content



Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/02/2019 in Posts

  1. 2 points
    Taka luźna myśl o nowej przepowiedni Przepowiednia Mighty Guya Brak możliwości używania ninjutsu/ po prostu technik innych niz tai jutsu ( a jeśli by to było trudne do implementacji) to otrzymywanie 0 punktów treningowych poza technikami Taijutsu To z tych minusów, z plusów konecpcja, ( jako brak możliwości używania innych technik) dla osoby z tą przepowiednią, zniesienie limitu trenowania tai jutsu? ( słaby koncept) bądź, duże zwiększenie limitu np max 300,400,500 lvl taijutsu? ( wydaje mi się ,że lepsza opcja) Ew nawet bez limitu, żeby w późniejszym czasie zrekompensować brak możliwości buffów, ale nagrodzić za ciężki trening i czas w niego włożony
  2. 1 point
    Hi, at this moment map names are still not translated. If you got any other stuff, post them here so we can translate them for you!
  3. 1 point
    Trzeba dodać potwierdzenie wyboru Klanu tak jak jest to przy mistrzu przywołania, bo przez przypadek kliknąłem u NPC nie tą kwestie i mam klan którego mieć nie chciałem 😕
  4. 1 point
    Witam, aby urozmaicić rozgrywkę i zabić nieco monotonie wpadłem na pomysł aby dodać możliwość wykonywania misji eskortowania kupców, różnych osobistości, ważnych informacji i cennych przedmiotów. Z grubsza miało by to wyglądać tak, że 2-3 os oddział/drużyna podejmowała by się takiego zadania po jej wykonaniu otrzymała by nagrodę w postaci ryo. Ale aby misje nie przebiegały gładko dodać do tego zasadzki najlepiej gdyby podejmowali się tego gracze aby uniemożliwić wykonanie takiej eskorty 🙂 Zadania musiały by być umieszczone na jakiejś tablicy tak aby każdy miał do nich dostęp, dobrze by było też aby informacja o podjęciu się takiego zadania było obwieszczona na serwerze aby gracze chcący uniemożliwić jej wykonanie mogli sprawdzić na tablicy skąd dokąd musi być przetransportowany obiekt, najlepiej aby trasy były tak dobrane aby można było obrać różne drogi co działało by na niekorzyść osób chcących dokonać zasadzki. Aby miało to ręce i nogi dać pułapy lvlowe aby nie doszło do sytuacji gdzie jeden ninja wpada niszczy odział noobków i zgarnia nagrodę dla siebie. Piszcie co o tym sądzicie, jak Wy byście to widzieli.
  5. 1 point
    1, Hiruko z brygady marionetek wydaje się strasznie nieopłacalny i slaby proponuje aby miał dodatkowo następujące działanie: Nasze maksymalne zdrowie zostaje zastąpione zdrowiem Hiruko które wynosi 1.5 naszego zdrowia, a kiedy zejdzie do 0, powrócimy do naszego maksymalnego zdrowia odzyskując całą wartość. Oczywiście wtedy należy się cd aby nie było to nadużywane ale byłoby to wtedy chociaż przydatne 😄 2. Przydałyby się jakieś dodatkowe profity za posiadane tereny bo obecnie będą kosztować 5 punktów rozwoju i 5k ryo a nie będą tak na prawdę nic dawać. Szybka podróż tez tutaj nie jest atrakcyjna bo przejmowany jest teren po terenie i nie jest to warte zachodu. 3. Punkty rozwoju można by dostawać też za wykonywanie dungeonów i najazdów aby wioski nie rozrastały się tylko z misji pobocznych.
  6. 1 point
    Rozumiem, że nerf paraliżu z Yoroi czy tam innego Rantonu był potrzebny ale ten nerf praktycznie ZABIŁ pasywkę Arachnei/ Nara/ Yuuki. Proponuje nerf na Ranton jednakże unikalną pasywkę dla każdego z tych klanów oraz specjalizacji pozwalającą ominąć ten nerf na paraliż
  7. 1 point
    Lista błędów do poprawy: - Techniki jedno celowe nie działają w PvP - Azot blokuje regen hp innemu użytkownikowi azotu - Jutsu Otsutsuki Rinnegan (Q) nie absorbuje obrażeń ani ich nie odbija - Obrażenia czasowe w PvP nie działają, zadają 0 dmg - Paraliż Rantonu nakłada się również z innych technik niż ranton - Jiraiya, Momoshiki i Kinshiki to bossy które się bugują i zadają o wiele większy dmg niż powinny
  8. 1 point
  9. 1 point
    Kolejnym systemem, jaki zagości w NNW wraz z wersją 4.0 jest system epickich przeciwników. Zważając na to, iż 4.0 skupi się głównie na misjach pobocznych, system ten będzie miał największe znaczenie jeśli chodzi o przyszłość misji pobocznych. Czym jest system epickich przeciwników? Zupełną losowością! System ten kładzie dużą rolę w przypadek, dzięki czemu odkrywane starcia będą ekscytujące oraz obfite w nagrody. Zacznijmy jednak od początku. Każdy wróg, jakiego napotkamy na naszej drodze, będzie miał swój własny poziom doświadczenia obok nazwy. Pojawi się ramka, która po zaznaczeniu przeciwnika ukaże dokładnie ilość jego zdrowia, poziom doświadczenia oraz rodzaj. Rodzaj to nowa wartość, która określa "elitarność" danego przeciwnika, i jest zupełnie losowa. Elitarność dzielimy na pięć typów: Normalny - standardowy rodzaj przeciwnika, jakiego możemy spotkać obecnie na swojej drodze. Posiada domyślny poziom z wikipedii. Doświadczony - poprzeczka idzie wyżej, poziom doświadczenia zwiększony o 5 punktów. Exp za wroga większy o 20%. Elitarny - jeszcze wyżej, poziom doświadczenia zwiększony o 10 punktów. Exp za wroga większy o 50%, dropi rzadkie przedmioty. Epicki - jeszcze wyżej! poziom doświadczenia zwiększony o 15 punktów. Exp za wroga większy o 100%, dropi legendarne przedmioty. Champion - najwyższy i najgroźniejszy. Poziom doświadczenia zwiększony o 20 punktów. Exp za wroga większy o 300%, dropi unikalne przedmioty. Siła oraz punkty zdrowia przeciwnika zwiększają się za każdy poziom elitarności przeciwnika. Dotyczy to również bossów!
×
×
  • Create New...