Jump to content



Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/2019 in all areas

  1. 1 point
    Kolejnym systemem, jaki zagości w NNW wraz z wersją 4.0 jest system epickich przeciwników. Zważając na to, iż 4.0 skupi się głównie na misjach pobocznych, system ten będzie miał największe znaczenie jeśli chodzi o przyszłość misji pobocznych. Czym jest system epickich przeciwników? Zupełną losowością! System ten kładzie dużą rolę w przypadek, dzięki czemu odkrywane starcia będą ekscytujące oraz obfite w nagrody. Zacznijmy jednak od początku. Każdy wróg, jakiego napotkamy na naszej drodze, będzie miał swój własny poziom doświadczenia obok nazwy. Pojawi się ramka, która po zaznaczeniu przeciwnika ukaże dokładnie ilość jego zdrowia, poziom doświadczenia oraz rodzaj. Rodzaj to nowa wartość, która określa "elitarność" danego przeciwnika, i jest zupełnie losowa. Elitarność dzielimy na pięć typów: Normalny - standardowy rodzaj przeciwnika, jakiego możemy spotkać obecnie na swojej drodze. Posiada domyślny poziom z wikipedii. Doświadczony - poprzeczka idzie wyżej, poziom doświadczenia zwiększony o 5 punktów. Exp za wroga większy o 20%. Elitarny - jeszcze wyżej, poziom doświadczenia zwiększony o 10 punktów. Exp za wroga większy o 50%, dropi rzadkie przedmioty. Epicki - jeszcze wyżej! poziom doświadczenia zwiększony o 15 punktów. Exp za wroga większy o 100%, dropi legendarne przedmioty. Champion - najwyższy i najgroźniejszy. Poziom doświadczenia zwiększony o 20 punktów. Exp za wroga większy o 300%, dropi unikalne przedmioty. Siła oraz punkty zdrowia przeciwnika zwiększają się za każdy poziom elitarności przeciwnika. Dotyczy to również bossów!
×
×
  • Create New...