Jump to content



  • Aktualizacje

    Sign in to follow this  

    37 news in this category

    1. Naruto New World 5.6

      nnw56.png

      NARUTO NEW WORLD 5.6

      "Świątynia Azah-Pana"

      ŚWIĄTYNIA AZAH-PANA

      Pradawna świątynia, mieszcząca się w dżungli obserwowanej przez zabójczy, czarny dym, stoi przed Wami otworem. Wejście tam nie jest jednak takie proste - aby to zrobić, będziecie potrzebować znajomości języka Azah, który możecie opanować przy pomocy Shion, lub poprzez szczątki kamiennych strażników, którzy strzegą świątyni. Sama świątynia kryje w sobie przedziwną klątwę, która budzi do życia martwe jednostki, zwiększając ich siłę oraz zdrowie dziesięciokrotnie. Płomień, który otacza te jednostki, ma w sobie jednakże potężne działanie - potrafi zwiększyć moc przedmiotów do wartości naszego poziomu doświadczenia.

      PIERŚCIENIE ORAZ TALIZMAN

      Do gry dołączają miejsca na dwa pierścienie oraz talizman. W trakcie wersji 5.6 zostaną zaprezentowane nowe przedmioty tego typu.

      KLAN KAKEI

      Klan Kakei dołącza do gry, specjalizując się w swoim specjalnym przywołaniu - Nue.

      DODATKI WIZUALNE

      Gra została wyposażona w animowaną trawę oraz wirujące na wietrze liście, aby jeszcze bardziej oddać japoński klimat.

      09/10/21

      • 417 views
    2. Poznajcie gracza roku 2021: Donika!

      Quote

      Rok 2021 ponownie zapisał się w historii NNW, a wraz z nim gracze, którzy tę historię tworzyli. To osoby, które swoimi działaniami wywierają realny wpływ na świat, oraz kształtują kolejne wydarzenia, jakie będą miały dopiero miejsce. W tym roku nagrodę gracza roku 2021 otrzymał Donik. Kim jest Donik, oraz co może powiedzieć o sobie?

      1051677.png

      Nian: Hej Donik, z uwagi na zostanie wybranym graczem roku 2021 chciałbym zadać Ci kilka pytań, na których odpowiedzi zamieszczę w kolejnym artykule.

      Donik: Cześć Nian! Na wstępie chciałbym podziękować za to miłe wyróżnienie jakim jest tytuł gracza roku - to dla mnie zaszczyt. Chętnie odpowiem na zadane przez Ciebie pytania.

      Nian: Posiadanie tożsamości w grze wiąże się zapewne z pewnymi ograniczeniami oraz problemami. Czy możesz wymienić niektóre z nich?

      Donik: Myślę, że wszystko zależy od kreatywności i zawzięcia w osiąganiu określonych przez siebie celów. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Nawiązywanie - nawet w niewielkim stopniu - do określonej postaci, zwłaszcza z innego uniwersum nie jest proste. Wiąże się z tym też kilka wyrzeczeń. Kroków, które trzeba podjąć i ścieżek, których nie da się obejść, jeśli cel rzeczywiście jest ważny. Co prawda nigdy nie odgrywalem 100% role playu, lecz wierzę, że jest to niezwykle trudne zajęcie - również przez fakt upodobnienia się pod względem charakteru do danej postaci. Natomiast podejrzewam, iż ludzie widząc moją postać widzą w niej raczej znanego im dobrze Donika a nie Kotori.

      Nian: Co napędziło Cię do pięcia się do góry i stawania się coraz silniejszym?

      Moją motywacją nie była sama w sobie chęć konkurencji z innymi graczami - gdy zaczynałem to kilku z nich miało już wypracowana nie lada przewagę. Z każdym dniem pragnąłem coraz bardziej się doskonalić - wciąż dostrzegałem potencjał w umocnieniu swej postaci i z pasją podejmowałem działania, by być coraz silniejszym. Nie musiałem nic nikomu udowadniać, z nikim konkurować. Zwyczajnie czułem potrzebę stania się lepszym niż byłem dzień wcześniej, tak już po prostu mam.

      Nian: Co jest ważnym, aby posiadać własną, unikalną tożsamość w grze? Na co należy zwrócić uwagę?

      Tak jak wspomniałem wcześniej - nie odgrywalem nigdy w 100% RP, więc ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Podejrzewam jednak, że trzeba mocno utożsamiać się z daną postacią i myśleć w zblizony sposób, nie mówiąc już o oczywistych nawiązaniach, które widać gołym okiem - tak jak w moim, czy Nagato lub Madary przypadku.

      Nian: W którym momencie zdałeś sobie sprawę, iż osiągnąłeś zamierzony cel?

      Było już kilka chwil, w których miałem wrażenie bycia sytym. Przeważnie wkrótce pojawiało się jednak coś do zrobienia, coś do osiągnięcia czy zdobycia. Wzmacnialem się coraz to bardziej doszukując się nowych możliwości. Nic jednak nie trwa wiecznie i na dzień dzisiejszy uważam że osiągnąłem praktycznie wszystko czego chciałem i na chwilę obecną w żaden sposób już się nie wzmocnie. Z siłą która wypracowałem nie muszę nic robić - od siania chaosu i szukania zwady "by coś się działo" lepsze jest utrzymywanie pokoju, nawet jeśli nic się nie dzieje. Walki wciąż można podejmować w przeznaczonych do tego miejscach, bez złej krwi.

      Nian: Czy możesz opisać sytuację, która Twoim zdaniem najbardziej zapadła Ci w pamięci?

      Przez ten czas zgromadziłem wiele wspomnień. Chwile, które zapadły mi najbardziej w pamięci to przede wszystkim szczyt NNW, na którym miałem zaszczyt osobiście poznać kilku członków naszej społeczności; pierwsze dni z grą, poznawanie wielu mechanik - nieświadomość tego jak to się potoczy. Z perspektywy czasu bardzo miło wspominam ten okres. Dobrze też wspominam moje uczestnictwo w kulcie, lecz skończyło się tak a nie inaczej. Również poza kultem poznałem wiele wspaniałych osób. Bardzo ważnym wydarzeniem była również walka, która odbyła się w ostatnim czasie między mną, a moim byłym podopiecznym i przyjacielem - mapetem. Odkąd gram była to pierwsza tak poważna konfrontacja z moim udziałem, patrząc na to kim był przeciwnik z mojego punktu widzenia.

      Bardzo dziękuję za odpowiedzi na te pytania, i gratuluję zdobycia tytułu Gracza Roku 2021, Donik! Życzę Ci dalszych sukcesów zarówno tych w świecie wirtualnym, jak i zewnętrznym.

      • 402 views
    3. Naruto New World 6.0

      logo60.png

      NARUTO NEW WORLD 6.0

      NOWA ERA

      Świat wybrał swoje legendy, które zostały zapamiętane po wsze czasy. Teraz nastaje Twoja kolej, aby mieć szansę zostać tym, kto wyznacza granice - bogiem, ustalającym nowy porządek świata shinobi.

      TYPY OBRAŻEŃ

      Typy obrażeń to nowy system, umożliwiający nałożenie na przeciwnika przeróżnych efektów, które decydują o wyniku walki. Podpalajcie, zamrażajcie, trujcie swoich przeciwników!

      REWORK JUTSU

      Każde jutsu otrzymało aktualizację swoich mechanik oraz działania. Postaw jeszcze bardziej na unikalność!

      REWORK LICZB

      Wszystkie liczby zostały zmniejszone, będąc bardziej czytelniejszymi.

      AKTUALIZACJA: BUFFY

      Wszystkie aktywne efekty oraz buffy, zarówno nasze, jak i zaznaczonego celu, są widoczne. Widać również, która obecnie technika jest aktywna!

      REWORK: OBSZAR ORAZ POCISK

      Techniki obszarowe mają czas ładowania dając czas na reakcję, a pociski sprawdzają, czy na torze ataku nie leży przeszkoda.

      REWORK: EXP

      Doświadczenie możemy zdobywać tylko na przeciwnikach, którzy posiadają wyższy poziom doświadczenia od naszego.

      YIN

      Nauka technik jest od teraz możliwa za pomocą punktów Yin, które zdobywamy pokonując bossów. 

      PREMIERA: 19.06.2022

      • 384 views
    Sign in to follow this  
  • Member Statistics

    3,616
    Total Members
    456
    Most Online
    czarnywegorzz
    Newest Member
    czarnywegorzz
    Joined
  •      Server: Online

    download2.png.14efd8a50007aede8de76b3bb6cd9362.png

    cHilEWb.png

    Patreon.png

    goldeng2.png

  • download2.png.14efd8a50007aede8de76b3bb6cd9362.png

×
×
  • Create New...