Jump to content



Sign in to follow this  
Hira

Propozycje oryginalnych technik klanowych

Recommended Posts

Tbh nwm czy obrałem dobry poziom siły dla oryginalnych efektów ale to już poczekam na odpowiedz od niana.

a więc zacznę od oryginalnych technik klanowych aby być fair dla wszystkich klanów to podam po 1 propozycji na każdy 😄 

Klany:

Hyuuga:  Byakugan blok oraz kontra spowodują natychmiastowe zaatakowanie fizycznie przeciwnika w zasięgu 5 metrów z doliczonym efektem Jyuken

Senju: Mokuryu dodatkowo odbiera przeciwnikom 1/5 chakry co sekundę podczas paraliżu blokując regeneracje chakry na ten czas

Kaguya: Karamatsu no mai zadaje nasze obrażenia fizyczne w zasięgu 5m gdy zostaniemy zaatakowani fizycznie raz na 3 sekundy

Nara: Kage nui posiada zwiększony zasięg do 10m i nakłada również kage mane

Yamanaka: Kyukon użycie na umierającym przeciwniku dodaje nam jego maksymalne pokłady chakry do relogu

Akimichi: Baika no jutsu maksymalne zdrowie zwiększa się dodatkowo o aktualna energia*200

Sabaku: Suna shigure wysyła pociski piasku we wszystkich na terenie

Yuki: Daiji rzut wykonany po powrocie do lustra zada podwójne obrażenia

Uzumaki: Kamu podczas działania techniki w przypadku otrzymania obrażeń które nas zabiją zablokujemy je lecząc się do pełna raz na minute

Inuzuka: Santoro podczas działania  techniki działają nawet bez aktywnego psa

Aburame: Bosui no jin nakłada mushidame na trafione obiekty

Sarutobi: Hien dzięki długiemu ostrzu chakry nasze ataki fizyczne atakują wszystkich w zasięgu 5m wokół nas co trzeci atak

Otsutsuki: Yomotsu Hirasaka podczas przebywania w  miejscu wymiaru możemy się teleportować na dowolny teren wpisując numer mapy

Hozuki: Mizudeppo każdy trzeci pocisk jest mocniejszy i zadaje podwójne obrażenia

Hatake: Raiju Tsuiga w miejscu trafienia dodatkowo tworzy specjalnego klona który podczas śmierci wywołuje wokół siebie efekt raiton bunshina (tak dodatkowo już pomijając oryginalny efekt zwiększyłbym zasięg wybuchu raijin tsuiga bo 3m to trochę mało)

Jugo: SZAŁ zwiększa nasze obrażenia fizyczne oraz niefizyczne o 1000 za każdy posiadany punkt energii naturalnej podczas

Namikaze: Ni no dan wyzwala dodatkowo efekt Choodama rasengan na celu co 10 sekund

Shimura: Shinkuha zadaje dodatkowo nasze obrażenia fizyczne

Hoshigaki: Senshokuko wysyła trzy rekiny w każdą osobę znajdującą się w zasięgu z krótkimi odstępami

Chinoike: Ketsuryugan odbieramy dodatkowo lv kg chakry przeciwnikom którzy dostaną obrażenia w zasięgu 5m od nas

Momochi: Sakki nakłada obydwa efekty niezależnie od zdrowia

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...