The following balance changes have been prepared based on the latest suggestions submitted by the community. Just like in previous releases, they aim to fine-tune the gameplay of Naruto New World to perfection.
Each Summon level increases summon damage by (Lvl Summon * 5) and summon max health by (Lvl Summon * 5).
➤ Each Summon level increases summon damage by (Lvl Summon * 15) and summon max health by (Lvl Summon * 15).
Hyuga Seal: Protects your eyes from falling out upon death. Works once per minute.
➤ Protects your eyes from falling out upon death. Works once per minute. Energy and chakra increased by (Jyuken Points * 5).
Hachimon: Attack speed increases by (100 * Gate).
Training Weights: Physical damage increases by (1500 - Attack Speed) * 5.
Fukusaku: Killing enemies increases your max natural energy by 1 point for the next minute. Up to 500 bonus max natural energy. Natural damage increases by (Natural Energy / 3).
➤ Killing enemies increases your max natural energy by 1 point for the next minute. Up to 500 bonus max natural energy. Natural damage increases by (Natural Energy / 2).
Shoru: If you have 50% excitement, you enter a rage for the next 20 seconds. Every attack builds 10% excitement, and natural damage increases by (Natural Energy / 3). During this effect, you ignore the natural energy limit.
➤ If you have 50% excitement, you enter a rage for the next 20 seconds. Every attack builds 10% excitement, and natural damage increases by (Natural Energy). During this effect, you ignore the natural energy limit.
Sleep causes the target to fall asleep, with a (Effect Power)% chance to disable modes when attempting to deal damage.
➤ Sleep causes the target to fall asleep, with a (Effect Power / 5)% chance to disable modes when attempting to deal damage.
+Non-physical damage increased by (Max Health / 5).
➤ +Non-physical damage increased by (Max Health / 3).
Jashin Amulet: Non-physical damage increases by (Lost Health / 10).
➤ Non-physical damage increases by (Lost Health / 5).
Senju Necklace: Max health increases by (Non-physical Damage / 10). Health regeneration works during combat.
➤ Max health increases by (Non-physical Damage / 5). Health regeneration works during combat.
His attacks apply 5% bleeding. Each attack heals 0.5% of max health.
➤ His attacks apply 5% bleeding. Each attack heals 0.25% of max health.
Poniższe zmiany balansujące rozgrywkę zostały przygotowane w oparciu o ostatnie propozycje zgłaszane przez społeczność. Tak jak w poprzednich wydaniach, celują w dostosowanie rozgrywki Naruto New World do perfekcji.
Każdy poziom Summon zwiększa obrażenia przywołania o (Lvl Summon * 5) oraz maksymalne zdrowie przywołania o (Lvl Summon * 5).
➤ Każdy poziom Summon zwiększa obrażenia przywołania o (Lvl Summon * 15) oraz maksymalne zdrowie przywołania o (Lvl Summon * 15).
Pieczęć Hyuuga: Zabezpiecza nasze oczy przed wypadnięciem po śmierci. Działa raz na minutę.
➤ Zabezpiecza nasze oczy przed wypadnięciem po śmierci. Działa raz na minutę. Energia oraz chakra zwiększona o (Punkty Jyuken * 5) punktów.
Hachimon: Prędkość ataku wzrasta o (100 * Brama). Ciężarki Treningowe:Zwiększamy obrażenia fizyczne o (1500 - Szybkość ataku) * 5.
Fukusaku: Zabijanie wrogów zwiększa maksymalną energię naturalną o 1 punkt na następną minutę. Maksymalnie 500 dodatkowej maksymalnej energii naturalnej. Obrażenia naturalne rosną o (Energia naturalna / 3) punktów.
➤ Zabijanie wrogów zwiększa maksymalną energię naturalną o 1 punkt na następną minutę. Maksymalnie 500 dodatkowej maksymalnej energii naturalnej. Obrażenia naturalne rosną o (Energia naturalna / 2) punktów.
Shoru: Jeżeli posiadamy 50% ekscytacji, wpadamy na kolejne 20 sekund w szał, powodując, iż każdy atak nabija 10% ekscytacji, a obrażenia naturalne wzrastają o (Energia naturalna / 3) punktów. Podczas trwania efektu omijamy efekt przekroczenia limitu energii naturalnej.
➤ Jeżeli posiadamy 50% ekscytacji, wpadamy na kolejne 20 sekund w szał, powodując, iż każdy atak nabija 10% ekscytacji, a obrażenia naturalne wzrastają o (Energia naturalna) punktów. Podczas trwania efektu omijamy efekt przekroczenia limitu energii naturalnej.
Sen powoduje zaśnięcie celu, mając (Siła efektu)% szans na wyłączenie trybów podczas próby zadania obrażeń.
➤ Sen powoduje zaśnięcie celu, mając (Siła efektu / 5)% szans na wyłączenie trybów podczas próby zadania obrażeń.
+Obrażenia niefizyczne zwiększone o (Maksymalne zdrowie / 5).
➤ +Obrażenia niefizyczne zwiększone o (Maksymalne zdrowie / 3).
Amulet Jashina: Obrażenia niefizyczne zwiększają się o (Utracone zdrowie / 10) punktów.
➤ Obrażenia niefizyczne zwiększają się o (Utracone zdrowie / 5) punktów.
Naszyjnik Senju: Maksymalne zdrowie wzrasta o (Obrażenia niefizyczne / 10) punktów. Regeneracja zdrowia działa podczas walki.
➤ Maksymalne zdrowie wzrasta o (Obrażenia niefizyczne / 5) punktów. Regeneracja zdrowia działa podczas walki.
Jego ataki nakładają 5% krwawienia. Regeneruje każdym atakiem 0.5% maksymalnego zdrowia.
➤ Jego ataki nakładają 5% krwawienia. Regeneruje każdym atakiem 0.25% maksymalnego zdrowia.
Add Feedback & Reviews